loading...
سیگنال
سیگنال بازدید : 2459 پنجشنبه 20 مهر 1402 نظرات (0)

آبشار دودوزن گیلان آیا ورود به دهکده جهانی دبی نیاز به تهیه بلیط دارد؟ دهکده جهانی دبی سراسر تفریح و شادی است و شما عزیزان به تماشای انواع سبک های معماری جهان در یک مجموعه بی نظیر می پردازید که شما را کاملا شگفت زده میکند و حتما شما دوست دارید از همه عرفه ها عکس بگیرید و یادگاری داشته باشید . شما گردشگران می توانید در این دهکده انواع : هیروگلیف های مصر ، معابد های مختلف تایلند ، شهر ممنوعه پکن ، برج ایفل و بناهای دیگر که در دنیا شهرت جهانی را دارد از نزدیک ببینیند و خیلی بیشتر با فرهنگ و مردم دبی آشنا شوید. سوغاتی که میتوانید از غرفه کشور مصر خریداری کنید شامل لباسهای سنتی مصر، ظروف مسی، لوسترهای مخصوص و سنتی میشود. یمن یکی از بهترین عسلهای مشهور جهان را تولید میکند که اغلب با عسل مانوکای نیوزلند مقایسه میشود.غرفه مراکش: در این محل میتوانید انواع مختلف قهوه با طعم هل را امتحان کنید که طعم فوقالعادهای دارند.غرفه هند: این غرفه از آن دست مکانهایی است که تاثیر ماندگاری بر بازدیدکنندگان میگذارد؛ چراکه با گشتوگذار در بازارهای سنتی آن شاهد کالاهای خاص هر منطقه از این کشور خواهید بود و میتوانید با این سرزمین عرفانی تمدنها و فرهنگهای باستانی بیشتر آشنا شوید.غرفه آفریقا: این غرفه پرجنبوجوش در مجاورت غرفه مصر قرار دارد. ترجیحا در حوالی عصر از دهکده جهانی بازدید کنید تا در هوایی مطبوع به گشتوگذار بپردازید و تا زمان تعطیلی دهکده در این محل حضور داشته باشید. این بازی را با پرداخت ۲۵ درهم تجربه کنید.«برجهای ترانسیلوانیا» (Transylvania Towers): در بازی برجهای ترانسیلوانیا میتوانید از گشتوگذار در قلعههای خالی از سکنه ترانسیلوانیا لذت ببرید. بخش دوست داشتنی مخصوص روسیه هم طرفداران خاص خودش را دارد و درست در نزدیکی درب اصلی از اولین غرفه های دهکده جهانی دبی قرار گرفته و نیز یکی از بزرگترین غرفه های موجود در این مجموعه نامبرده می شود که در آن می توانید محصولات زیادی را خریداری نمایید و اینکه محصولات و کالاهایی که می توان در اینجا خریداری کرد بیشتر شامل مجسمه های روسی که به صورت تو در تو هستند و همچنین ملاقه ها و ظروف مخصوص روس که بسیار زیبا هستند و در کنار اینها مجسمه هایی از شخصیت های مشهور روسیه و لباس های محلی بامزه شان نیز در اینجا به فروش میرسد و کلیه ساختمان های دکور غرفه مخصوص روسیه به صورت ساختمان های باستانی تزار روسیه ساخته شده است که دیدنش خالی از لطف نیست .

در این غرفه دیدن تئاترهایی که با فرهنگ ایرانی در آمیخته خالی از لطف نیست؛ موضوع این تئاترها تاریخ و فرهنگ کشور ایران است. پس از برج خلیفه دبی و رستوران اتمسفر دبی که برترینهای جهان هستند، چرخ و فلک عین دبی هم سومین رکورد دبی و کشور امارات میباشد. علاوه بر این ساحل های خصوصی، تعداد زیادی رستوران، چرخ و فلک چشم دبی و هتل های پنج ستاره هم در این مکان ساخته شده اند. Bim، فناوری مبتنی بر مدل سهبعدی است که به متخصصان ساختوساز در طراحی مشارکتی و مستندسازی پروژهها کمک میکند. در نهایت در سال 2005 میلادی یک مکان دائمی و خارج از شهر برای این جشنواره در نظر گرفته شد تا طراحان بتوانند نقشه های دائمی خود را برای غرفه ها طراحی کنند. حیوانات و نمایشگاه های جدید به طور منظم به این آکواریوم اضافه می شوند و شما گردشگران با راه رفتن در یک تونل شیشه ای 270 درجه می توانید شگفتی های کف اقیانوس را در سفر به دبی از نزدیک ببینید و لذت ببرید . کنسرت «Rockin’ 1000 Global Gig» بزرگترین کنسرت راک مجازی در تاریخ جهان به حساب میآید.منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: Mickeal Doisneau)هر سال سرگرمیها و جاذبههای جدیدی به این دهکده اضافه میشود و این تنوع، گردشگران را به وجد میآورد؛ بهعنوان مثال، در سال ۲۰۲۲ قرار است که یک بالن هلیومی با ۶۱ متر ارتفاع و ۲۰ متر عرض، منظرهای ۳۶۰ درجه از کل دهکده جهانی را به بازدیدکنندگان نشان دهد. علاوه بر جاذبه های محبوب پیشین، چندین جاذبه جدید هیجان انگیز دیگر به آن اضافه شده است. موزه آینده دبی شامل چندین بخش مختلف است که هرکدام به عنوان یک تجربه متمایز برای بازدیدکنندگان طراحی شدهاند. پس از اینکه شرکت اتکینز گوی سبقت را از دیگر شرکتهای معماری بینالمللی برای ساخت سازه العرب ربود، طراحی این برج به تام رایت واگذار شد.

سوغات معروف این کشور انواع مجسمه و ملاقه روسی است که میتوانید خریداری کنید. در این غرفه انواع آجیل، پسته و زعفران و فرش مرغوب ایرانی که از مهمترین صادرات کشور محسوب میشوند مورد توجه بسیاری از توریستهای غیرایرانی از اقصی نقاط دنیا قرار گرفته است. با ورود به لابی موزه با حیوانات غول پیکر و شناور روبرو می شود که در بالای سر شما قرار گرفته اند، به شما خوش آمد گفته و شما را به وجد می آورند. دهکده جهانی میزبان ۴۰,۰۰۰ نمایش فوقالعاده در یک فصل است که شامل نمایشهای کودکانه و اجراهای زنده بینالمللی میشود. این رویداد که در ابتدا میزبان تنها 18 غرفه بینالمللی بود، به بیش از 37 غرفه و همچنین تعدادی جاذبههای آشپزی و سرگرمی رسید که هر فصل به آن افزوده میشود. این پارک موضوعی که محبوبیت زیادی بین گردشگران بینالمللی دارد، از زمان افتتاحش در سال ۱۹۹۷ میزبان نزدیک به ۹۰ میلیون بازدیدکننده بوده است و از نظر میانگین بازدید روزانه، در میان چهار مقصد برتر تفریحی در سطح جهان قرار گرفته است.دهکده جهانی دبی در سال ۲۰۲۰ رکوردی در گینس به ثبت رساند؛ زمانی که کنسرتی مجازی بهمناسبت جشن ۲۵ سالگی این جاذبه برگزار شد. لذا پیشنهاد میشود این قوانین را به دقت مطالعه کرده و در حین بازدید از باغ گل و دهکده جهانی دبی، آنها را رعایت کنید. باغ گل و دهکده جهانی دبی از محبوبترین جاذبههای دیدنی دبی به شمار میرود. بلکه آکواریوم دبی مال، دبی دینو، سینما ریل، اسکیت روی یخ، کیدزانیا، شبیهساز پرواز و آبنمای دبی، جاذبههای دیگری است که در مرکز تجاری دبی مال، گردشگران را به خود جذب میکنند. اما تفریح در دبی تنها به همین موارد ختم نمیشود و لیست طویلی دارد. در زیر با تمرکز بر امکاناتی که معمولا خانواده هایی با بچه های کوچک به دنبال آن هستند، بهترین پارک های آبی دبی که مناسب تفریح بچه هاست، لیست شده است.

این دهکده یک پارک فضای باز است که ۱۵۷ روز از سال باز است و میتوان از آن دیدن کرد. علاوه بر این، فرصت استفاده از کنسرتهای زنده، هر جمعه عصر در دهکده جهانی نصیبتان میشود.برای تجربه زنانه، دوشنبه را انتخاب کنید که بهعنوان روز بانوان و خانواده شناخته میشود. اگر با کودک خود به این دهکده میروید، از یک مچبند استفاده کرده تا در صورت گمشدن فرزندتان بهراحتی او را پیدا کنید.پارکینگ: پارکینگ دهکده جهانی برای ۱۸,۳۰۰ وسیله نقلیه ظرفیت دارد و از دو بخش پارکینگ عمومی رایگان و پارکینگ VIP تشکیل میشود. بازدیدکنندگان با پرداخت مبلغ ۲۵ دلار می توانند از مکان های مجلل و عمومی هتل بازدید کنند؛ که این قیمت در مقابل خرید از رستوران ها و مغازه های کادو فروشی هتل قابل استرداد است. طبقه همکف آخرین بخش از بازدید موزه آینده دبی است که یک لابی با سرو انواع نوشیدنی و خوراکی دارد. یکی از نکات مثبت هتل آتلانتیس دبی نزدیک بودن به جاذبههای گردشگری دبی است. چای خانه جذاب عربی را برای یک نوشیدنی خوب امتحان کنید، به زودی متوجه خواهید شد که چرا این منطقه به یکی از برترین جاذبههای گردشگری دبی تبدیل شده است. با توجه به استقبال بازدیدکنندگان از این دهکده، محل برگزاری آن به فستیوال سیتی دبی منتقل شد و در سال ۲۰۰۵ میلادی تصمیم بر انتقال این جشنواره به بیرون شهر دبی گرفته شد. این شخصیت کارتونی قدیمی هنوز در قلب کودکان زنده است و امروزه پیتر کوچولو بههمراه دوستانش لیلی دمکوتاهه (Lily Bobtail) و ناتکین سنجابه (Squirrel Nutkin) در دهکده جهانی دبی خانههایی برای خود ساختهاند.کافه آقای خرگوش: در این محل میتوانید در حالی که کودکتان مشغول بازی است، یک فنجان قهوه داغ بنوشید و در محیطی آرام استراحت کنید.باغ آقای مک گرگور: باغ آقای مک گرگور بهشتی برای کودکان عاشق طبیعت محسوب میشود که به باغبانی علاقه اجاره خودرو دبی دارند.

باغ آقای مک گرگور: بهشتی زمینی برای کودکانی که به باغبانی علاقه دارند. این مکان میراثی که به عنوان یک مکان ضروری در دبی در نظر گرفته میشود، فرهنگ دبی قدیم را در قلعه ها، خانه های گلی، تصاویر و تجربیات حفظ کرده است. گلوبال ویلیج دبی دارای غرفههای متعدد برای کشورهای مختلف است و همه روزه در آن برای کودکان و بزرگسال به صورت زنده تئاتر برگزار میشود؛ همچنین نمایشهای آکروباتیک و بدلکاری به خصوص در روزهای آخر هفته در این مکان انجام میشود، فوارهی آتش، خیابانی مملو از غذای متنوع و خوشمزه، کارناوال بازیهای متعدد، برگزاری کنسرتهای مختلف توسط افراد معروف دنیا همچون جیسون درولو، لیام پین، حالا یونایتد، شاهرخ خان، راحت فاتح علی خان، سمیرا سعید، الیسا، نها کاکار، گورو راندهاوا، عتیف اسلم و برخی از دیگر جذابیتها و دیدنیهای گلوبال ویلیج دبی به شمار میروند. دهکده جهانی که بین نوامبر تا مارس برگزار میشود، در چند سال گذشته به رشد و محبوبیت خود ادامه داده است. همچنین می توانید قسمت های مختلف را که منعکس کننده فضای بازارها و خانه های انتقالی در گذشته است، کاوش کنید. غرفه ایران در دهکده جهانی دبی با نمادی از هنر معماری ایرانی همراه به نمونه هایی ازآجر کاری و کاشی کاری سنتی ایرانی در سال های گذشته می باشد که در دوره های اخیر معماری غرفه کشور ایران از معماری ایران باستان و تخت جمشید الهام گرفته است . سرو میشود و انتخاب خوبی برای رفع خستگی و تجدید انرژی به حساب میآیند.غذاهای خیابانی: این غذاها نیز طرفداران زیادی دارند و اغلب از کشورهای ترکیه، ایتالیا و توکیو هستند.بازار شناور: این بازار گزینه دیگر پیش روی شما برای چشیدن طعم غذاهای دریایی است؛ بهخصوص که امکان سفارش غذاهای اندونزیایی، ویتنامی، مالزیایی و سایر غذاهای لذیذ آسیایی را خواهید داشت.بازار راهآهن: بازار مزبور از محبوبترین بازار راهآهن بانکوک در تایلند الهام گرفته شده است.

دهکده جهانی دبی هم اکنون در موقعیت زمینی به وسعت ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع قرار دارد و انواع دکورهای بسیار فانتزی و مختص به مکان های متفاوت جهان را می بینید و مکانی مناسب برای عکس انداختن با خانواده تان جهت عکس یادگاری داشتن از این فضای جذاب می باشد . گلوبال ویلیج دبی global village مکانی بزرگ است که در آن مردمی از بیش از 90 فرهنگ دنیا گردهم آمدند تا کنار هم شگفتی و هیجانات را جشن بگیرند و به مهمانان خود تجربهای جامع از درک کل جهان را ارائه بدهد. شما در هر مکانی از دبی خودرو را از نمایندگان سعادت رنت دریافت میکنید و به راحتی به مکانهای مد نظرتان میروید. منطقه مرکز شهر و جاذبههای دبی مانند برج خلیفه، جاده شیخ زاید، بازار طلا، برج العرب، آکواریوم شارجه و دبی مال به راحتی قابل دسترسی هستند. با خرید بلیط باغ گل و دهکده جهانی از سایت تهران دبی، شما میتوانید به راحتی از این جاذبههای توریستی بازدید کنید و سفری خاطرهانگیز و شاد را تجربه کنید. ما به شما تضمین میکنیم که با انتخاب سایت تهران دبی، سفری خوش را تجربه خواهید کرد. از همهی مهمانان درخواست میشود از رنگهای ملایم برای لباسهای خود استفاده کنند؛ همچنین استفاده از کفشهای راحت نیز توصیه میشود زیرا در گلوبال ویلیج دبی حتما زیاد پیادهروی خواهید کرد. دهکده جهانی دبی در تور دبی یکی از مناطق گردشگری دبی که بسیار پرطرفدار برای گردشگران تور امارات می باشد که توصیه می شود در سفرتان به دبی دیدن از آن را اصلا از دست ندهید ، مرکزی به نام دهکده جهانی یا Global Village می باشد که در سال 1997 میلادی تاسیس شد و از آن زمان تاکنون مسافران و توریست های بسیاری از سراسر دنیا را مجذوب خود کرده است . دهکده میراث (Heritage Village) در شهر دبی رسوم و هنر سنتی این منطقه را از طریق فعالیتهای منحصربهفرد و نمایشهای جالب برای بازدیدکنندگان به نمایش در میآورد.

گلوبال ویلیج دبی Global village کجاست؟ با حضور در گلوبال ویلیج دبی وارد دنیایی بدون مرزهای جهانی میشوید، این پارک با توجه به آشناسازی شما با فرهنگ و آداب هر کشور از نظر توریستها جزو 4 مقصد برتر تفریحی در سطح جهان قرار دارد و تا به امروز 90 میلیون گردشگر را میزبانی کرده است. قاب دبی در پارک زعبیل واقع شده است. دبی لند در 4 فاز ساخته می شود که تکمیل هرکدام 5 سال طول می کشد. چرخ و فلک دبی دارای 48 کابین با ظرفیت 40 نفر است.توجه داشته باشید که در زمان COVID-19، چرخ دبی با ظرفیت کاهش یافته کار می کند.همچنین برخی از کابین ها مجهز به بار و برخی دیگر برای صرف غذا در نظر گرفته شده است که ظرفیت آن را به 12 نفر محدود می کند.همه کابین ها مجهز به پنجره های کف تا سقف، تهویه مطبوع و وای فای رایگان هستند.یک چرخش کامل 38 دقیقه طول می کشد که زمان زیادی برای تماشای مناظر هیجان انگیز است. برای تهیه بلیط چرخ و فلک عین دبی میتوانید از طریق سایت اصلی، بلیط خود را به صورت آنلاین خریداری نمایید. پروژه ساخت چرخ و فلک دبی از ماه مه ۲۰۱۵ آغاز شد و در اواسط سال ۲۰۱۹ به پایان رسید. منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: Shmuel Galai)۲۶ غرفه در دهکده جهانی دبی وجود دارد که نماینده تعداد زیادی کشور از سراسر جهان هستند. در نهایت نیز مناظر جذاب متعدد و شخصیتهای هیجانانگیزی در این دهکده وجود دارند که باید آنها را در قاب دوربین خود برای همیشه ثبت کنید.منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: Hamoode 57)غرفه ایران: این غرفه یکی از زیباترین غرفههای دهکده جهانی است و بیشتر به یک کاخ واقعی تاریخی شباهت دارد تا نمایشگاه. ظرفیت بازی، حداکثر ۱۶ نفر است و میتوانید در ازای پرداخت ۱۰ درهم برای هر نفر، با کودکان خود سوار آن شوید.«بانجی پکن» (Beijing Bungee): ترامپولینها همیشه سرگرمکننده هستند و وقتی جذابتر میشوند که با بانجی جامپینگ ترکیب شوند.

این بازی هیجانانگیز که مطمئنا شجاعت شما را به بوته آزمایش میگذارد، برای ۲۴ نفر ظرفیت دارد و هزینه استفاده از آن ۲۵ درهم است.«مسکو مکس» (Moscow Max): در میان بازیهای مهیج در دهکده جهانی دبی، مسکو مکس به شما این شانس را میدهد که مانند یک آونگ حرکت کنید. همچنین غذاهای بینالمللی منحصربهفرد و تجربیات سرگرمی الهامبخش را در طیف گستردهای از بازیهای مهیج و تورهای جالب ارائه میدهد. دهکده ی جهانی دبی می تواند جاذبه ای فوق العاده و سرگرم کننده برای توریست های ایرانی در بین بهترین جاهای دیدنی دبی محسوب شود و اگر قصد سفر با تورهای خارجی به دبی را دارید حتما از این مکان بازدید کنید. باغ گل و دهکده جهانی دبی از جمله جاذبههای توریستی معروف دبی هستند که هر ساله بسیاری از گردشگران از ایران و دیگر کشورها برای بازدید از آنها به دبی سفر میکنند. اگر چند گل و گلدان در خانه خود داشته باشید، حتماً میدانید که گیاهان مختلف به شرایط آبوهوایی خاص عادت میکنند. در این تفریح از ماشین های ویژه استفاده می شود که در میان شن ها به سرعت حرکت می کنند. این بازی را با پرداخت ۳۵ درهم امتحان کنید.«هونولو لوپ» (Honolo-Loop): این بازی یکی از مهیجترین و ترسناکترین سرگرمیهای دهکده جهانی است؛ زیرا شما را تا ارتفاع ۶۳ متری بالا میبرد و سپس با سرعت زیاد میچرخاند. اگر مشتاق هیجان و سرعت بیشتر هستید، باید سرسرههای سرعتی پارک را تجربه کنید. پارک آبی آکواونچر آتلانتیس، بزرگترین پارک آبی دبی هست که در داخل هتل آتلانتیس قرار داره. پارک آبی لاگونا (Laguna)، یکی از جدیدترین پارک های آبی دبی است که در هتل لامر (La Mer) و ساحل زیبای آن قرار دارد. در این پارک درختانی چون کور، کنار، کرت، سمر، گز و سلم وجود دارند. این پارک به نام “آتلانتیس آکواونچر” (Atlantis Aquaventure) به عنوان بخشی از هتل آتلانتیس پالم جزیره در دبی واقع شده است.

اگر با خانوادهی خود از پارک مجموعه بازدید میکنید، توصیه میکنیم که کنار هم باشید چون به دلیل مساحت زیاد و شلوغی امکان گم شدن وجود دارد. 27 غرفه برای بازدید در دهکده جهانی دبی وجود دارد که نماینده 78 کشور از سراسر جهان هستند. بسیاری از آثار باستانی و تاریخی این کشور به صورت ماکت و نمادین در غرفهی دهکدهی جهانی برای کسانی که به فرهنگ روسیه علاقه دارند قابل نمایش است. دهکدهی جهانی در دبی با مساحت 1.600.000 متر مربع در بزرگراه شیخ محمد بن زاید قرار گرفته است. گلوبال ویلیج دبی در جاده شیخ محمد بن زاید (E311) قرار دارد. در ازای پرداخت ۱۵ درهم میتوانید با خانواده خود از این بخش لذت ببرید.«اسب عربی» (Arabian Horse): بازی ذکرشده مانند چرخوفلک نهتنها برای کودکان، بلکه برای بزرگسالان مناسب است و شامل تعدادی اسب میشود که در محیطی دایرهوار میچرخند. محل برگزاری بازیهای آرکید مختلف برای کودکان و بزرگسالان و همچنین سواریهای دلانگیز در دهکده جهانی دبی را از دست ندهید. یک استیج هیجان انگیز نیز در محوطه دهکده کلوبال وجود دارد که هر شب با جنگ های شادی برای کودکان و بزرگسالان افراد زیادی از گردشگران را به سمت خود جذب می کند . همانطور که در بالا نیز گفتیم ۳۲ کشور جهان در دهکده جهانی دبی به نمایش گذاشته می شوند و همچنین غرفه ها و قسمتهای را به نمایندگی از هر کشور را می توانید در جای جای این دهکده جهانی دبی پیدا کنید و به آنها مراجعه نمایید . گردشگرانی که به این غرفه سرمیزنند شاهد فرهنگ مردم ترکیه، صنایع دستی و خوراکیهای خوشمزه این کشور خواهند بود. همچنین اگر میخواهید برای ناهار یا شام استراحت کنید، رستورانهای خوشمزه زیادی را در گلوبال ویلیج دبی خواهید دید. مجموعه بازارهای دیره در شمال خور دبی قرار گرفتهاند و هرکدام از دالانهای آن معرف ملیتهایی است که در دبی زندگی و تجارت میکنند.

غرفهی نمایندگان قاره آفریقا، غرفه پانزده کشور آفریقایی به نام اتیوپی، موریتانی، آنگولا، زیمباوه، سودان، کنیا، اوگاندا، تانزانیا، سنگال، غنا، رواندا، ماداگاسکار، نامبیا، آفریقای جنوبی و نیجریه است که در کنار هم قرار گرفتند تا فرهنگ خود را به جهانیان معرفی کنند. این بخش که مختص کشور ایران می باشد یکی از بزرگ ترین و جذابترین غرفه های موجود در دهکده جهانی دبی است و همچنین یکی از برترین و محبوب ترین آنها که در ورودی آن نقش ها و بناهای از تخت جمشید با رنگ طلایی دوست داشتنی و بسیار عالی استفاده شده و همچنین در سر درب این بخش ، علامت شاهنشاهی هخامنشیان و ساسانیان دیده میشود و در داخل غرفه ایران می توانید در تمامی قسمت های آن معماری های سنتی ایرانی ، کاشی کاری ها و همچنین آجرهای سفید و کرم را که از معماری سال های اخیر و نیز معماری باستانی ایران به خوبی مشاهده کرده ، اما شکل ظاهری کلی آن بیشتر به مکان های مربوط به دوران باستان شبیه می باشد ؛ در ضمن اگر مسافر دبی هستید بدانید که در اینجا در غرفه ایران مغازه های متنوعی هم وجود دارد که غذاهای اصیل و سنتی ایرانی را به معرض نمایش و فروش گذاشته اند و در کنار آن ها غرفه هایی از صنایع دستی جذاب ایرانی هم برای فروش ارائه شده است ، بامزه تر اینه که در قسمتهای دیگر ان انواع آجیل و پسته و زعفران که از مهمترین صادرات ایران به حساب می آیند نیز بفروش میرسد و در ادامه اینکه در فروشگاه های این غرفه یکی از کالاهایی که زیاد دیده میشود فرش مرغوب ایرانی بوده که به جرات می توان گفت بیشتر از هر کالای دیگری مورد توجه جهانیان و توریست های غیر ایرانی قرار گرفته است ؛ در حقیقت بعد از اینکه به غرفه ایران در دهکده جهانی دبی را مشاهده کردید متعجب خواهید شد که این غرفه تفاوت عمده ای با دیگر غرفه ها در اینجا دارد و دیزاین و دکوراسیون داخل آن زیبایی و جلوه منحصر به فردی نسبت به تمام غرفه های دیگر دارا می باشد که تجربه ان را از دست ندهید .

بزرگ ترین اتاق برج العرب 770 متر مربع و کوچک ترین سوییت آن 170 متر مربع می باشد البته بزرگ و کوچک بودن اتاق در این مجموعه از کیفیت آن به هیچ عنوان کم نمی کند. هزینه این بازی برای هر نفر ۱۰ درهم است.«دزد دریایی هفت دریا» (Seven Sea Pirate): این بازی با موضوع دزدان دریایی، از یک ترن هوایی کوچک با صندلیهای چرخان تشکیل شده است. این دهکده در ابتدا بهصورت چندین غرفه کوچک با موضوع کشورهای مختلف ساخته شد. منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: ناشناس)دهکده جهانی دبی اولین بار در ژانویه ۱۹۹۷ بهعنوان پروژهای کوچک و بخشی از جشنواره خرید دبی آغاز به کار کرد. اگرچه کودکان برای لذت بردن از بسیاری از سرسرههای پارک باید قدشان از 1.2 متر بیشتر باشد، اما کودکان کوچک در منطقه بازی کودکان اسپلشرز، هزارتویی از تونلها، لولهها و فریم های کوهنوردی مناسب برای کودکان، لذت خواهند برد. نکته جالبتر اینکه اگر از بالا به پارک نگاه کنید جمله من دبی را دوست دارم را خواهید دید.. پیشنهاد من این است قبل از سفر باتوجه به سن و علایق خود برنامه ریزی سفر را داشته باشید که دچار کمبود وقت نشوید از نظر بچه های من بهترین آیتم سفر پارک آبی آتلانتیس بود (شما می توانید پارک آبی وایلد وادی هم بروید که اون هم پارک آبی خوبی است و قیمت مناسبتری داره اما موقعی که ما دبی بودیم تعطیل بود و هنوز بازگشایی نشده بود). این پارک در نزدیکی هتل آتلانتیس واقع شده است. در ماه رمضان از ساعت 18 تا 2 بامداد دهکده جهانی دبی باز است. دهکده جهانی دبی با توجه به اینکه همه ساله در فضایی روباز برگزار می شود در ماه های گرم تابستان دبی تعطیل است و شما گردشگران می توانید با پایان روزهای گرم سال در تاریخ اول نوامبر ( در ماه آبان ) که دهکده جهانی بازگشایی می شود مراجعه کنید و اینکه تا هفتم آوریل ( در ماه فروردین ) سال بعد به مدت پنج ماه ادامه خواهد داشت .

اینجا برای خوشگذرانی و تفریح وقت کم میاورید، پس اگر می توانید از همان ساعات اول بازگشایی به پارک بروید. درب های دهکده جهانی دبی در روز اول نوامبر به مناسبت آغاز بیست و دومین فصل آن به روی عموم مردم بازگشایی شد. یکی از مکانهایی که در آن تکنولوژیهای روز دنیا به کار رفته، و شکل زیبا و تجلی بخشی به آن داده و باعث میشود مسافران لحظات جذاب، راحت و دلنشین را سپری کنند، جزایر خصوصی دبی است. اگر شما هم قصد خرید تور دبی را دارید و می خواهید با کمترین هزینه از جاهای دیدنی دبی دیدن نمایید، می توانید به سایت پرشین هتل مراجعه کنید یا با کارشناسان ما در 24 ساعت شبانه روز در ارتباط باشید. زیرا در این زمانها فقط به نمازگزارها اجازه ورود میدهند. به همین دلیل دهکدهای منحصر به فرد را در این دیار ساختهاند که در اینجا به معرفی آن میپردازیم. دهکده جهانی دبی یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری دبی است که بسیاری از فرهنگ های سرتاسر جهان را به نمایش گذاشته است و افرادی که از کشورهای مختلف در غرفه های مربوط به شهر و دیار خود حضور دارند در این نمایشگاه ها می توانند با انواع غذاهای سنتی، لباس ها، کالاها و صنایع دستی متعلق به هر مرز و بوم آشنا شده و اجناس دلخواه خود را خریداری نمایند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 171
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 240
  • باردید دیروز : 267
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 240
  • بازدید ماه : 1,829
  • بازدید سال : 36,865
  • بازدید کلی : 94,451